Časté dotazy (FAQ)
ZA JAK DLOUHO OD OBJEDNÁNÍ BEDNA DORAZÍ?
Objednávky vytvořené ve všední dny do 16:00 (PPL) předáváme přepravci ještě tentýž den. Doba doručení se pak pohybuje v rozmezí 1–2 pracovní dnů. Naši dopravci na 90 % doručují první doručovací den.
MOHU SI URČIT, KDY MI BEDÝNKA/TRUHLIČKA PŘIJDE?
Datum doručení lze zvolit ve 2. kroku objednávky při volbě přepravce. Doba doručení se pohybuje v rozmezí 1–2 pracovních dnů.
JE V ZÁSILCE FAKTURA?
Fakturu dostanete pouze na e-mail elektronickou formou. Jsme si vědomi toho, že se jedná o dárek, a tudíž přímo k zásilkám fakturu nepřidáváme.
JAK JE TO S TRVANLIVOSTÍ POTRAVIN V BEDNÁCH/TRUHLÁCH?
Nemusíte mít obavy, dáváme na to pozor – trvanlivost najdete na našich webových stránkách u konkrétních produktů v sekci TRVANLIVOST A VÁHA.
MOHU VYMĚNIT POLOŽKU V BEDÝNCE/TRUHLIČCE ZA JINOU?
Ano, možné to je. Ve 3. kroku objednávky nám do poznámky napište Váš požadavek a my jej zpracujeme a potvrdíme.
Tato možnost je v měsících listopad/prosinec z kapacitních důvodu omezena a výměna je možná pouze z důvodu alergie.
JE MOŽNÉ SI SESTAVIT VLASTNÍ BEDÝNKU/TRUHLU?
Ano, možné to je. Pošlete nám kompletní seznam konkrétních produktů z naší nabídky na podpora@manboxeo.cz a my vyzkoušíme, zda se do bedny vejdou. Poté Vám pošleme cenovou nabídku ;).
Sestavení vlastní bedýnky je z kapacitních důvodu omezeno pouze v předvánočním čase, tedy v měsících listopad, prosinec.
OSLAVENEC NEMŮŽE LEPEK/MLÉKO/JE ALERGICKÝ. MŮŽETE MI PORADIT?
U každého produktu na e-shopu máme pod fotkami i seznam obsažených produktů včetně popisu, složení či alergenů. Mrkněte třeba na naší RAW & BIO bednu a nebo bednu pro Gurmány. Případně se obraťte na naši podporu a něco spolu vymyslíme. :-)
ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM
Pokud se nám stane, že Vámi zvolený produkt nemáme skladem, nabízíme zadání Vaší e-mailové adresy do kolonky "Pro informování o naskladnění zadejte svůj e-mail". My se Vám ozveme hned, jak bude produkt dostupný.
KDE SE PŘIDÁVÁJÍ ČÍSLA/FOTKY/SRDÍČKA A MOTIVY NA BEDNU?
Vzkaz, čísla, fotky, srdíčka a motivy lze přidat v 1. kroku objednávky.
ZDRŽÍ PŘIDÁNÍ ČÍSEL, MOTIVŮ, FOTEK ČI SRDÍČEK OBJEDNÁVKU?
Jakékoliv vylepšení bedny či truhly objednávku nezdrží, pouze velmi zkrášlí. ;)
DOSTANU K BEDNĚ AUTOMATICKY PÁČIDLO?
Ano, k bednám pro muže dáváme automaticky černé páčidlo. V 1. kroku v košíku máte možnost vyměnit si jej za zlaté páčidlo, které je za příplatek. U dámských truhel je automaticky přidáván zámeček a pilka.
NEMŮŽE SE ZBOŽÍ V BEDNĚ/TRUHLE ROZBÍT?
Naše produkty jsou zajištěny tak, aby v nich obsažené produkty volně "nelétaly" a zároveň neměly možnost vzájemného nárazu. Mají speciální polstrování a případný vzniklý volný prostor je pak ještě vycpán výplňovým materiálem tak, aby zboží při přepravě jakkoliv necestovalo. Vše navíc zabalíme do kartonové krabice, která je označena nápisy a logy “KŘEHKÉ, FRAGILE“.
KDYŽ OBJEDNÁM VÍCE BEDEN/TRUHEL, JAK POZNÁM, KTERÁ JE KTERÁ?
Každou bedýnku či truhlu označujeme zkratkami na přepravní krabici tak, abyste bezpečně rozeznali, co je uvnitř.
JAK MANBOXEO OBJEDNAT?
Naše produkty můžete objednat buď prostřednictvím e-shopu www.manboxeo.cz nebo na telefonním čísle +420 776 838 305.
PROČ BEDNY/TRUHLY XXL NEJSOU VŽDY VE VELKÉ BEDNĚ?
Varianty XXL se neliší velikostí bedny, ale obsahem. Proto některé varianty XXL mohou být v menší bedně.
VAŠE PRODUKTY SE MI ZDAJÍ POMĚRNĚ DRAHÉ.
Jednotlivé obsahy beden či truhel jsou sestavovány z produktů, které nejsou až tak běžně dostupné a mají vysokou míru kvality a originality. Tomu odpovídá i cena těchto výrobků. Náklady na obsah bedny tvoří převážnou část výsledné prodejní ceny. Bedny, páčidla, truhly, pilky, zámečky i cihly mají velmi kvalitní zpracování, na které osobně dohlížíme; s tím vším se také snoubí vyšší pořizovací cena. O maximální kvalitu všech služeb se starají téměř tři tucty nadšených profíků a k celému projektu je potřebný prostor o téměř 2 000 metrech čtverečních.
JAKÉ ROZMĚRY MAJÍ HOTOVÉ BEDNY/TRUHLY?
Rozměry beden, truhel a dalších našich produktů najdete na našich webových stránkách pod fotkami u konkrétních produktů v sekci TRVANLIVOST A VÁHA.
POSÍLÁTE BEDNY/TRUHLY I DO ZAHRANIČÍ?
Ano, posíláme zboží po celé Evropě. Vytvořte objednávku na našem e-shopu. Do doručovací adresy uveďte adresu pro zahraničí, jen PSČ uveďte české, aby Vás systém nechal objednávku dokončit. Správné PSČ pro zahraničí pak uveďte do poznámky v objednávce. Zvolte platbu bankovním převodem a zatím objednávku neplaťte. Naše zákaznická podpora se Vám ozve s výslednou cenou za dopravu.
DOSTAL JSEM BETONOVOU CIHLU, CO S KARTOU, KTERÁ BYLA V CIHLE?
Držte se návodu na krabici, ve které jste cihlu dostali. Pokud krabice nějakým nedopatřením letěla rovnou do kamen, běžte na stránku www.manboxeo.cz/cihla a postupujte dle instrukcí na stránce.
MOHU K VÁM DORAZIT BEZ OBJEDNÁVKY?
Ano, můžete. Objednávku spolu vytvoříme na místě. Nicméně počítejte s tím, že samotný proces může zabrat zhruba 20 minut. Pakliže nechcete na místě čekat, doporučujeme vytvořit objednávku předem na našem e-shopu a zvolit si osobní odběr. Pokud budete potřebovat zásilku urgentně vyzvednout, stačí nám do poznámky napsat čas, kdy se stavíte, a my se postaráme o to, aby Vaše objednávka byla připravena přednostně :)
MŮŽETE NÁM BEDNU/TRUHLU DÁRKOVĚ ZABALIT?
Bedýnky i truhličky už do dalšího balicího papíru nebalíme. Posíláme je ve slušivých kartonových přepravních krabicích bez našeho loga, tudíž překvapení je zaručeno!
KDY MOHU OBJEDNAT NA VÁNOCE?
Z důvodu omezeného množství doporučujeme objednat včas, Vánoční objednávky zahajujeme v září. Trvanlivost všech dárků je do jarních měsíců následujícího roku. Skladovatelnost do 25 °C.
PROČ MÁM NA SPODNÍ STRANĚ SKLENĚNÉ KONZERVY „CENOVKY“?
Nejedná se o cenovky, nýbrž o evidenční štítky výrobce těchto produktů.
JAK POSTUPOVAT PŘI PŘÍPADNÉ REKLAMACI?
I u nás nebo u dopravců se zřídka kdy stane malá chybička. V tomto případě Vás prosíme, abyste nás kontaktovali na e-mailovou adresu podpora@manboxeo.cz. Zde nám můžete zaslat důvod Vaší reklamace, nejlépe s fotografiemi. My uděláme vše, co je v našich silách, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
PROČ SE MI NEODEČETLA SLEVA PO ZADÁNÍ SLEVOVÉHO KÓDU?
Slevové kódy mají vždy své podmínky. Většinou se vztahují na konkrétní vylepšení bedny/truhly. Podmínky pro uplatnění jsou uvedeny vždy u konkrétního slevového kódu.