REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti. Ať už vznikla chyba na straně přepravců při zacházení s balíky, u našich dodavatelů při výrobě či při expedici u nás na skladě, nemějte obavu, ke všemu se stavíme čelem.
Pro vaše pohodlné používání našeho e-shopu potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Rozumím".
Zde si můžete upravit cookies dle vlastních preferencí
Potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies, abychom vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.
Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti. Ať už vznikla chyba na straně přepravců při zacházení s balíky, u našich dodavatelů při výrobě či při expedici u nás na skladě, nemějte obavu, ke všemu se stavíme čelem.
A) Na e-mail podpora@manboxeo.cz zašlete fotografii či video týkající se problému s produktem
B) Do předmětu e-mailu napište slovo reklamace a číslo vaší objednávky (např. reklamace objednávky č.123456)
C) Pro urychlení vyřízení vaší reklamace nám zašlete dodací adresu, na níž pošleme nový produkt a kompenzaci ;)
D) Vše dáme v nejbližším možném termínu do pořádku ;)
Nemějte obavu, nejspíše se jedná o náhradu, o které jste byli informováni. Z důvodu nedostatečných kapacit u našich dodavatelů byly v této sezoně v dárkových baleních některé produkty nahrazeny. Tyto náhrady byly vždy adekvátní a byly uvedeny před vaším nákupem v detailu produktu a následně po vašem nákupu potvrzeny v e-mailu o Potvrzení objednávky. Zkontrolujte si prosím pro jistotu tento e-mail znovu. Pokud i přesto máte pocit, že jste obdrželi jiný obsah, postupujte následovně:
A) Na e-mail podpora@manboxeo.cz zašlete fotografii či video týkající se problému s produktem
B) Do předmětu e-mailu napište slovo reklamace a číslo vaší objednávky (např. reklamace objednávky č.123456)
C) Pro urychlení vyřízení vaší reklamace nám zašlete dodací adresu, na níž pošleme nový produkt a kompenzaci ;)
D) Vše dáme v nejbližším možném termínu do pořádku ;)
Zobrazení náhrad - detail produktu:
Zobrazení náhrad - košík:
Zobrazení náhrad - e-mail o potvrzení objednávky:
A) Na e-mail podpora@manboxeo.cz zašlete fotografii či video týkající se problému s produktem
B) Do předmětu e-mailu napište slovo reklamace a číslo vaší objednávky (např. reklamace objednávky č.123456)
C) Pro urychlení vyřízení vaší reklamace nám zašlete dodací adresu, na níž pošleme nový produkt a kompenzaci ;)
D) Vše dáme v nejbližším možném termínu do pořádku ;)
A) V případě, že Vám či obdarovaným nesedí velikost trička, zašlete nám jej prosím v původním stavu na adresu:
Manboxeo.cz
areál Emporium
U Prioru 804/3
Praha 6, 161 00
Česká republika
B) Připojte prosím fakturu nebo číslo objednávky a my vás budeme kontaktovat s řešením
C) Uveďte velikost, o kterou máte zájem
A) Na e-mail podpora@manboxeo.cz zašlete fotografii či video týkající se problému s produktem
B) Do předmětu e-mailu napište slovo reklamace a číslo vaší objednávky (např. Reklamace objednávky č.123456)
C) Pro urychlení vyřízení vaší reklamace nám zašlete dodací adresu, na níž pošleme nový produkt a kompenzaci ;)
D) Vše dáme v nejbližším možném termínu do pořádku ;)
Jelikož se jedná o zboží upravené na míru, nevztahuje se na něj 14 denní lhůta na odstoupení od smlouvy a možnost vrácení zakoupeného zboží.
Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. U personalizace se jedná o zboží upravené na míru, nevztahuje se na něj 14 denní lhůta na odstoupení od smlouvy a možnost vrácení zakoupeného zboží. V případě dotazů se obraťte na zákaznický servis podpora@manboxeo.cz
Odstoupení od kupní smlouvy stáhněte: TU.