Nemějte obavu, nejspíše se jedná o náhradu, o které jste byli informováni. Z důvodu nedostatečných kapacit u našich dodavatelů byly v této sezoně v dárkových baleních některé produkty nahrazeny. Tyto náhrady byly vždy adekvátní a byly uvedeny před vaším nákupem v detailu produktu a následně po vašem nákupu potvrzeny v e-mailu o Potvrzení objednávky. Zkontrolujte si prosím pro jistotu tento e-mail znovu. Pokud i přesto máte pocit, že jste obdrželi jiný obsah, postupujte následovně:
A) Na e-mail podpora@manboxeo.cz zašlete fotografii či video týkající se problému s produktem
B) Do předmětu e-mailu napište slovo reklamace a číslo vaší objednávky (např. reklamace objednávky č.123456)
C) Pro urychlení vyřízení vaší reklamace nám zašlete dodací adresu, na níž pošleme nový produkt a kompenzaci ;)
D) Vše dáme v nejbližším možném termínu do pořádku ;)
Zobrazení náhrad - detail produktu:
Zobrazení náhrad - košík:
Zobrazení náhrad - e-mail o potvrzení objednávky: