Cookies

Pro vaše pohodlné používání našeho e-shopu potřebujeme souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Rozumím".

Nastavení cookies

Zde si můžete upravit cookies dle vlastních preferencí

Potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies, abychom vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.

Souhlas můžete odmítnout zde

Vánoční slevy na bendy a truhly + doprava zdarma. Více zde.

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti. Ať už vznikla chyba na straně přepravců při zacházení s balíky, u našich dodavatelů při výrobě či při expedici u nás na skladě, nemějte obavu, ke všemu se stavíme čelem.

Jak postupovat v případě reklamace se dozvíte níže:

Kdy budeme váš dotaz či reklamaci řešit?

Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti! Dotazy a reklamace obdržené v období od 23.12.2022 17:00 budeme řešit od 2.1.2023. 

Jaký máte problém?

1) ROZBITÝ, VADNÝ ČI NEÚPLNÝ PRODUKT 

A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM

B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)

C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)

D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)

2) V DÁRKOVÉM BALENÍ JE JINÝ OBSAH, NEŽ JSEM OČEKÁVAL

Z důvodu nedostatečných kapacit u našich dodavtelů byly v této sezóně značné náhrady v dárkových baleních. Tyto náhrady vždy byly minimálně adekvátní a byly uvedeny před vaším nákupem v deatilu produktu a následně po vašem nákupu potvrzeni v e-mailu o Potrvzení objednávky. Zkontrolujte si prosím pro jistotu tento e-mail znovu. Pokud i přesto máte pocit, že jste obdrželi jiný obsah, postupujte následovně:

A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM

B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)

C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)

D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)

3) OBDRŽEL JSEM JINÝ PRODUKT, NEŽ JSEM SI OBJEDNAL

A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM

B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)

C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)

D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)

4) NESEDÍ MI VELIKOST TRIČKA (VÝMĚNA NEPLATÍ PRO PERSONALIZOVANOU VARIANTU)

A) V případě, že Vám či obdarovaným nesedí velikost trička, zašlete nám jej prosím v původním stavu na adresu: 

Manboxeo.cz
areál Emporium
U Prioru 804/3
Praha 6, 161 00
Česká republika

B) Připojte prosím fakturu nebo číslo objednávky a my vás budeme kontaktovat s řešením

C) Uveďte velikost, o kterou máte zájem

5) JAKÝKOKOLIV JINÝ PROBLÉM

A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM

B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)

C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)

D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)

6) PERSONALIZOVANÉ VÝROBKY NA MÍRU

Jelikož se jedná o zboží upravené na míru, nevztahuje se na něj 14 denní lhůta na odstoupení od smlouvy a možnost vrácení zakoupeného zboží.