REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti. Ať už vznikla chyba na straně přepravců při zacházení s balíky, u našich dodavatelů při výrobě či při expedici u nás na skladě, nemějte obavu, ke všemu se stavíme čelem.
Jak postupovat v případě reklamace se dozvíte níže:
Kdy budeme váš dotaz či reklamaci řešit?
Vše vyřešíme k Vaší maximální spokojenosti! Dotazy a reklamace obdržené v období od 23.12.2022 17:00 budeme řešit od 2.1.2023.
Jaký máte problém?
1) ROZBITÝ, VADNÝ ČI NEÚPLNÝ PRODUKT
A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM
B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)
C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)
D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)
2) V DÁRKOVÉM BALENÍ JE JINÝ OBSAH, NEŽ JSEM OČEKÁVAL
Z důvodu nedostatečných kapacit u našich dodavtelů byly v této sezóně značné náhrady v dárkových baleních. Tyto náhrady vždy byly minimálně adekvátní a byly uvedeny před vaším nákupem v deatilu produktu a následně po vašem nákupu potvrzeni v e-mailu o Potrvzení objednávky. Zkontrolujte si prosím pro jistotu tento e-mail znovu. Pokud i přesto máte pocit, že jste obdrželi jiný obsah, postupujte následovně:
A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM
B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)
C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)
D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)
3) OBDRŽEL JSEM JINÝ PRODUKT, NEŽ JSEM SI OBJEDNAL
A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM
B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)
C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)
D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)
4) NESEDÍ MI VELIKOST TRIČKA (VÝMĚNA NEPLATÍ PRO PERSONALIZOVANOU VARIANTU)
A) V případě, že Vám či obdarovaným nesedí velikost trička, zašlete nám jej prosím v původním stavu na adresu:
Manboxeo.cz
areál Emporium
U Prioru 804/3
Praha 6, 161 00
Česká republika
B) Připojte prosím fakturu nebo číslo objednávky a my vás budeme kontaktovat s řešením
C) Uveďte velikost, o kterou máte zájem
5) JAKÝKOKOLIV JINÝ PROBLÉM
A) NA E-MAIL PODPORA@MANBOXEO.CZ ZAŠLETE FOTOGRAFII ČI VIDEO TÝKAJÍCÍ SE PROBLÉMU S PRODUKTEM
B) DO PŘEDMĚTU E-MAILU NAPIŠTE SLOVO REKLAMACE A ČÍSLO VAŠÍ OBJEDNÁVKY (např. Reklamace objednávky č.123456)
C) PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE NÁM ZAŠLETE DODACÍ ADRESU, NA NÍŽ POŠLEME NOVÝ PRODUKT A KOMPENZACI ;)
D) VŠE DÁME V NEJBLIŽŠÍM MOŽNÉM TEMRÍNU DO POŘÁDKU ;)
6) PERSONALIZOVANÉ VÝROBKY NA MÍRU
Jelikož se jedná o zboží upravené na míru, nevztahuje se na něj 14 denní lhůta na odstoupení od smlouvy a možnost vrácení zakoupeného zboží.